Українські аутсорсингові компанії не просто так входять в топові позиції. Ось кілька особливостей роботи, які в комплексі призводять до успіху.
Знання мови - робочий інструмент. Співпраця з іноземними клієнтами вимагає знання мови, як мінімум, англійської. Серед українців багато філологів, а ще IT-фахівців, які знають німецьку, французьку, італійську, китайську та інші.
Ціни нижче, ніж у конкурентів. Український провідний спеціаліст бере менше грошей за свою роботу, ніж британець. Це зумовлено загальною ціновою політикою країн, тому іноземні компанії часто замовляють послуги в українців.
Часовий пояс. Україна не просто знаходиться в Європі, але і живе за тією ж часу. Для бізнесу це дуже зручно, не потрібно міняти графік.
Дипломовані фахівці. Технологічні і IT-факультети щорічно випускають понад 36 000 професіоналів. Також поширені самостійні курси. Освітня база дозволяє відразу після випуску йти на роботу і бути висококласним фахівцем. В області IT дипломованих чоловіків 82%, а жінок трохи більше - 87%.
Західний менталітет. Сфера IT в Україні активно розвивається в одному напрямку з ЄС, США та Австралією. Здатність розуміти «європейську точку зору» допомагає співпрацювати з такими гігантами, як Microsoft, Skype, DeutscheBank, Apple, Bosch, eBay, Dell, Microsoft, IBM і обігнати конкурентів з Індії та Філіппін.
Практична сторона питання Україна пропонує кваліфікованих працівників і привабливі умови для замовників. Чи достатньо цього для успішного утримання позиції на ринку і конкурентоспроможності? Щоб дізнатися, які нюанси ще слід врахувати, треба звернутися до дослідної компанії. Така Wow24-7, ознайомитися можна за посиланням wow24-7.io. Це фірма з офісами у Львові і Києві. За 12 років компанія закріпилася на внутрішньому і міжнародному ринках, і надає наступні послуги: підтримка для eCommerce, SaaS-рішень, hardware-продуктів, віртуальні помічники і промо.
Майя Момоток - СЕО Wow24-7. Вона розповіла, що їхня компанія робить для того, щоб тримати успішний аутсорсинг-бізнес. Викладемо інформацію в коротких тезах.
Якість послуг. Це професіоналізм, до якого належить правильний підхід в роботі, технічна і мовна бази наших фахівців, хороші умови співпраці.
Досвід. Тільки він допоможе краще зрозуміти потреби клієнта, вміння їх визначати і задовольняти.
Технічна складова, або платформа. Ми беремо в роботу будь-системи наших замовників і покращуємо їх.
Фінансове питання. Ми прислухаємося до клієнтів, їх побажанням і можливостям. Вони можуть платити тільки за потрібні їм послуги, які ми надаємо.
Співпраця, партнерство і відкритість. Ми працюємо з нішевими бізнесами, а також надаємо хороші реферальні умови компаніям в області IT, технологічних стартапів, онлайн-послуг. Так ми покращуємо умови розвитку в Україні, робимо її сильною в очах світової бізнес-спільноти.