Стань заможним! Створюй своє майбутнє зараз!

Реєстрація

Процедура виходу з проекту

International Payment Solutions


Процедура виходу для учасників ґрунтується на Публічному Договорі. Процедура передбачає обов'язкове повідомлення про це провайдера через форму "Повернення внеску" в особистому кабінеті.

З обов'язковим повідомленням, через форму (“Повернення внеску”) в особистому кабінеті.

Виплата поворотного внеску відбувається протягом 30 календарних днів з дня отримання такого повідомлення.

Поворотний внесок учасникові повертається згідно з його даними і платіжними реквізитами, вказаними під час реєстрації.

Інструкція виходу учасника з Проекту International Payment Solutions:

  1. Необхідно зайти в особистий кабінет.
  2. Зайти у розділ "Повернення внеску"
  3. Заповнити форму з реквізитами
  4. Натиснути кнопку "Підписати документи за допомогою ЕЦП"
Важливо!

Безкоштовне отримання ЕЦП (Електронно цифровий підпис) можливе декількома способами:

  1. Інструкція для отримання ЕЦП описана на сайті акредитованого Центру Сертифікації ключів Інформаційно - Довідкового Департаменту Державної Фіскальної служби:
    https://acskidd.gov.ua/
    https://acskidd.gov.ua/fiz_osoba
    https://acskidd.gov.ua/ur_osoba
  2. За допомогою Приват24 (Інструкція: https://www.youtube.com/watch?time_continue=42&v=rLCFG7ANywA)

Учасники проекту можуть використовувати наявні власні ЕЦП.

Зазначаємо, що первинні документи, підписані електронним цифровим підписом, є оригіналами документів згідно закону України "Про електронний цифровий підпис" № 852-IV від 22.05.2003р. та "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV від 22.05.2003р. Крім того, використання ЕЦП без попереднього погодження цього права у договорі регламентовано статтею 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», згідно якої первинні облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях, а також можуть бути підписані із використанням ЕЦП.